EEN MYSTERİEUS TELEFOONTJE

een mysterieus telefoontje

 

Een Mysterieus Telefoontje (deel 1)

Ga naar de Schoonheidssalon in San Franpanfu. Klik op de rode telefoon op de balie.

De man aan de telefoon wil een koffer vol met koekjes. Pak de zwarte koffer.

Ga naar Kamaria op het balkon van het Kasteel. Praat met haar. Ze wil je helpen, maar heeft geen meel meer.

Ga naar het restaurant in San Franpanfu. De meel staat bij het raam.

Ga terug naar Kamaria. Ze heeft ook geen suiker meer.

Ga naar de Ijswinkel in de Stad. De suiker staat op een tafeltje.

Ga terug naar Kamaria. Ze is bijna klaar. Je moet even weggaan en dan weer terugkomen.

Kamaria is klaar. Je krijgt de koffer met koekjes. Breng de koffer naar de ponystallen en klik op het bord.

Ga dan even weg en kom weer terug. De koffer is weg. Er liggen sporen, om ze te zien heb je een vergrootglas nodig.

Ga naar Kamaria. Ze zegt dat je naar Prof. Bookworm moet.

Ga naar het lab van Prof. Bookworm in de grot in de Jungle. Pak het vergrootglas.

Ga terug naar de Ponystallen en klik op de sporen. Er zit een stukje stof bij.

Ga naar Kamaria. Ze zegt dat je morgen terug moet komen.

Een Mysterieus Telefoontje (deel 2)

Ga naar Kamaria. Je moet meer sporen zoeken.

Ga naar de Jungle. Klik op de koekkruimels. Er zit een rode haar bij.

Ga naar Kamaria. Ze heeft nog steeds geen idee.

Kom morgen terug.

Een Mysterieus Telefoontje (deel 3)

Ga naar Kamaria. Je moet nog meer aanwijzingen zoeken.

Ga naar de Haven. Klik op de koekkruimels. Er zit een wortel bij.

Ga naar Kamaria. Je moet morgen terugkomen.

Een Mysterieus Telefoontje (deel 4)

Ga naar Kamaria. Je moet nog meer koekkruimels zoeken.

Ga naar de Stad. (Ik weet niet of ze er nu ook nog liggen omdat de stad veranderd is.)

Klik op de koekruimels. Er zit een briefje van een iglo bij.

Ga naar Kamaria. Je moet nu raden wie het is.

Typ Carl Caruso in.

Ga naar Bibiliotheek. Daar staat Carl Caruso. Hij verteld zijn verhaal.

Als beloning krijg je een detective pak.